top of page
Ombudsman Metropool Amsterdam Logo

Zoeken

Waternet stuurt een man de jaarafrekening van zijn waterverbruik. De man krijgt € 200 terug. In 'Mijn Waternet' staat dat het geld eind mei wordt overgemaakt. Als de man begin juni naar de terugbetaling informeert, laat Waternet weten dat er een achterstand is in de verwerking en dat het nog wel even kan duren. De man wendt zich tot de ombudsman omdat hem hetzelfde vorig jaar is overkomen.


De ombudsman laat de man weten dat Waternet nog met dezelfde financieel administratieve problemen kampt als een jaar geleden. De ombudsman stelt de man voor om zeker een paar weken geduld te betrachten. Uit ervaring wet de ombudsman dat het ook een paar maanden kan duren. De ombudsman sluit het dossier

Download publicatie

Downloads

Download publicatie

Zaak

25 juli 2022

Terugbetaling waterverbruik blijft uit

Download publicatie

Lees ook

Meer over het thema:

Klachtenafhandeling, termijnen, bejegening.

Column door

bottom of page