top of page

home

Publicaties

Contact

Info

kinderombudsman

Een man dient een klacht in over de manier waarop hij is bejegend tijdens een gezamenlijk huisbezoek door gemeente, politie en zijn woningcorporatie. Tijdens het huisbezoek hebben de aanwezigen zich intimiderend opgesteld waardoor de man stressklachten heeft ontwikkeld en zich een jaar na dato nog steeds niet veilig voelt in zijn eigen huis. Omdat de klachtafhandeling door de gemeente geen recht doet aan zijn ervaring dient hij een klacht in bij de ombudsman. De ombudsman initieert een gesprek met de gemeente.

Uit dit gesprek blijkt dat het huisbezoek inderdaad niet prettig is verlopen. De gemeente biedt hiervoor oprechte excuses aan. In aanvulling daarop laat de gemeente weten dat ze lering heeft getrokken uit wat er is gebeurd en dat ze daarover in gesprek is gegaan met zowel politie als woningbouw. Zo zullen er in het vervolg duidelijker afspraken worden gemaakt over wie tijdens een huisbezoek "in the lead" is, en zal het team dat het bezoek aflegt zo klein mogelijk worden gehouden. De man laat weten dat dit gesprek hem helpt om het voorval een plek te geven waarna de ombudsman het dossier sluit.

Dien een klacht in

020-625 9999 

(ma-vr 09:00 - 12:00)

Menu

Stress door huisbezoek

home

Gebruik dit formulier om uw klacht online bij ons in te dienen. Wij gaan dan voor u aan de slag.

Hebt u te maken met een spoedgeval, of twijfelt u of u bij ons aan het juiste adres bent? Bel ons dan van ma. t/m vr. van 9:00 tot 12:00 uur op 020 625 9999.

Velden met een * zijn verplicht.

Over welke gemeente gaat uw klacht?*

Selecteer hier de gemeente waarover uw klacht gaat. 

Selecteer een gemeente

Hebt u al geklaagd bij de gemeente of instantie(s) zelf?*

Maak een keuze

Omschrijf uw klacht*

Beschrijf uw klacht in minimaal 100 en maximaal 2000 tekens. Vermeld waarover uw klacht gaat en hoe de instantie uw klacht tot nu toe heeft behandeld. Geef ook aan wat u zelf al hebt gedaan om uw klacht op te lossen.

Begin met typen...

Hier kunt u documenten toevoegen (niet verplicht)

Upload maximaal 5 bestanden die belangrijk zijn voor uw klacht. De bestanden mogen samen niet groter zijn dan 5MB. De toegestane bestandsoorten zijn: doc, docx, xls, xlsx, odt, pdf, rtf, jpg, jpeg, png.

Ga verder

home

Gebruik dit formulier om uw klacht online bij ons in te dienen. Wij gaan dan voor u aan de slag.

Hebt u te maken met een spoedgeval, of twijfelt u of u bij ons aan het juiste adres bent? Bel ons dan van ma. t/m vr. van 9:00 tot 12:00 uur op 020 625 9999.

Velden met een * zijn verplicht.

Over welke gemeente gaat uw klacht?*

Selecteer hier de gemeente waarover uw klacht gaat. 

Selecteer een gemeente

Hebt u al geklaagd bij de gemeente of instantie(s) zelf?*

Maak een keuze

Omschrijf uw klacht*

Beschrijf uw klacht in minimaal 100 en maximaal 2000 tekens. Vermeld waarover uw klacht gaat en hoe de instantie uw klacht tot nu toe heeft behandeld. Geef ook aan wat u zelf al hebt gedaan om uw klacht op te lossen.

Begin met typen...

Hier kunt u documenten toevoegen (niet verplicht)

Upload maximaal 5 bestanden die belangrijk zijn voor uw klacht. De bestanden mogen samen niet groter zijn dan 5MB. De toegestane bestandsoorten zijn: doc, docx, xls, xlsx, odt, pdf, rtf, jpg, jpeg, png.

Ga verder

Een signaal delen

Je kunt ook een signaal met ons delen als we niet direct iets hoeven te doen. We registreren jouw signaal dan in ons systeem en gebruiken het om aan de gemeente en instanties te laten zien waar het misgaat. Een signaal delen is net als een klacht indienen vrijblijvend. Je bent dus nergens toe verplicht.

Deel een signaal

Zaak

Samenvatting

Vandaag opent Coolblue Energie een nieuw kantoor in Utrecht om zijn harde groei te ondersteunen en nog meer klanten te helpen met energie besparen. Coolblue Energie telt nu 400 medewerkers, en is op zoek naar nog 70 extra werknemers.

Open document

Publicatienummer:

Samenvatting

Open document

Informatie

Downloads

Dien een klacht in

Stress door huisbezoek

9 januari 2023

bottom of page