top of page

home

Publicaties

Contact

Info

kinderombudsman

Een moeder van een dochter meld zich bij de kinderombudsman. Haar dochter moet elke dag van huis naar school en van school naar huis worden gebracht met het leerlingenvervoer. De ritten duren erg lang. Het lukt de moeder niet om een planning te regelen waarbij haar dochter eerder thuis wordt gebracht. De kinderombudsman neemt haar klacht in behandeling en benadert leerlingenvervoer.


Er wordt niet direct een oplossing gevonden voor het probleem. De vervoerder kampt met personeelstekorten, waardoor ritten langer duren. De kinderombudsman organiseert nog wel een gesprek met de gemeente Amsterdam, waarin zij de aanbeveling doet om kinderen met een beperking (bij wie dat mogelijk is) de AOV-pas te laten gebruiken.


Na afloop van de zomervakantie, meld moeder zich opnieuw bij de kinderombudsman. Zij geeft aan dat er een oplossing is gevonden. De vervoerder heeft een andere planning gemaakt waardoor haar dochter eerder thuis is. De moeder kan appen met de kinderombudsman mochten er zich opnieuw problemen voordoen met het leerlingenvervoer. De kinderombudsman sluit hiermee het dossier.

Dien een klacht in

020-625 9999 

(ma-vr 09:00 - 12:00)

Menu

Ritten met leerlingenvervoer duren erg lang

home

Gebruik dit formulier om uw klacht online bij ons in te dienen. Wij gaan dan voor u aan de slag.

Hebt u te maken met een spoedgeval, of twijfelt u of u bij ons aan het juiste adres bent? Bel ons dan van ma. t/m vr. van 9:00 tot 12:00 uur op 020 625 9999.

Velden met een * zijn verplicht.

Over welke gemeente gaat uw klacht?*

Selecteer hier de gemeente waarover uw klacht gaat. 

Selecteer een gemeente

Hebt u al geklaagd bij de gemeente of instantie(s) zelf?*

Maak een keuze

Omschrijf uw klacht*

Beschrijf uw klacht in minimaal 100 en maximaal 2000 tekens. Vermeld waarover uw klacht gaat en hoe de instantie uw klacht tot nu toe heeft behandeld. Geef ook aan wat u zelf al hebt gedaan om uw klacht op te lossen.

Begin met typen...

Hier kunt u documenten toevoegen (niet verplicht)

Upload maximaal 5 bestanden die belangrijk zijn voor uw klacht. De bestanden mogen samen niet groter zijn dan 5MB. De toegestane bestandsoorten zijn: doc, docx, xls, xlsx, odt, pdf, rtf, jpg, jpeg, png.

Ga verder

home

Gebruik dit formulier om uw klacht online bij ons in te dienen. Wij gaan dan voor u aan de slag.

Hebt u te maken met een spoedgeval, of twijfelt u of u bij ons aan het juiste adres bent? Bel ons dan van ma. t/m vr. van 9:00 tot 12:00 uur op 020 625 9999.

Velden met een * zijn verplicht.

Over welke gemeente gaat uw klacht?*

Selecteer hier de gemeente waarover uw klacht gaat. 

Selecteer een gemeente

Hebt u al geklaagd bij de gemeente of instantie(s) zelf?*

Maak een keuze

Omschrijf uw klacht*

Beschrijf uw klacht in minimaal 100 en maximaal 2000 tekens. Vermeld waarover uw klacht gaat en hoe de instantie uw klacht tot nu toe heeft behandeld. Geef ook aan wat u zelf al hebt gedaan om uw klacht op te lossen.

Begin met typen...

Hier kunt u documenten toevoegen (niet verplicht)

Upload maximaal 5 bestanden die belangrijk zijn voor uw klacht. De bestanden mogen samen niet groter zijn dan 5MB. De toegestane bestandsoorten zijn: doc, docx, xls, xlsx, odt, pdf, rtf, jpg, jpeg, png.

Ga verder

Een signaal delen

Je kunt ook een signaal met ons delen als we niet direct iets hoeven te doen. We registreren jouw signaal dan in ons systeem en gebruiken het om aan de gemeente en instanties te laten zien waar het misgaat. Een signaal delen is net als een klacht indienen vrijblijvend. Je bent dus nergens toe verplicht.

Deel een signaal

Zaak

Samenvatting

Vandaag opent Coolblue Energie een nieuw kantoor in Utrecht om zijn harde groei te ondersteunen en nog meer klanten te helpen met energie besparen. Coolblue Energie telt nu 400 medewerkers, en is op zoek naar nog 70 extra werknemers.

Open document

Publicatienummer:

Samenvatting

Open document

Informatie

Downloads

Dien een klacht in

Ritten met leerlingenvervoer duren erg lang

16 november 2022

bottom of page