top of page
Dien een klacht in
Over ons
Onze aanpak
Nieuws
Contact
Een schakel tussen de metropool en haar burgers, ombudsman regio Amsterdam.
Wat is een ombudsman? Een Ombudsman is een onafhankelijke en objectieve persoon die klachten van burgers beoordeelt en helpt deze zo efficiënt mogelijk op te lossen door na te streven wat juist is. Na een onderzoeksproces stelt de Ombudsman vast of de klacht gegrond is en formuleert hij aanbevelingen gericht aan de gemeente.
Een klacht indienen.
In beroep gaan bij de Ombudsman: een gemakkelijke en toegankelijke manier om uw klacht in te dienen
Voordat u een klacht indient.
Heeft u contact opgenomen met de gemeente of dienst om uw probleem op te lossen?
Wij zijn een laatste redmiddel.
Voordat u contact met ons opneemt, moet u alle andere rechtsmiddelen die de gemeente of dienst u biedt, hebben uitgeput.
1
Hoe dien ik een klacht in?
Heeft u alle beschikbare rechtsmiddelen uitgeput?
Vul het formulier ‘Een klacht indienen’ in.
2
De klachtbehandeling.
Ons doel is om elk geval op een rigoureuze, transparante, welwillende en empathische manier te onderzoeken.
Wij streven ernaar problemen op te lossen en een redelijk, haalbaar en eerlijk resultaat te bereiken.
3
bottom of page