Bijlage(n) toevoegenBijlage toevoegen
kies uit bibliotheek
verwerk gedropte files...

Ombudsman Metropool Amsterdam

Ik wil mijn klacht bij de betreffende instantie indienen Klacht indienen

“Wanneer u niet tevreden bent met hoe de gemeente u of uw zaak heeft behandeld, kunt u een klacht indienen bij Ombudsman Metropool Amsterdam.”

Hieronder vindt u contactinformatie en in de meeste gevallen een directe link naar het online klachtenformulier van de betreffende gemeeente.

 

  • Gemeente Amsterdam

Telefoon: 14 020 (maandag t/m vrijdag, 08:00u - 18:00u)

Online een klacht indienen bij de gemeente Amsterdam

 

  • Gemeente Almere

Telefoon: 14 036 (maandag t/m vrijdag, 08:30u - 17:00u)

Online een klacht indienen bij de gemeente Almere

 

  • Gemeente Amstelveen

Telefoon: (020) 540 49 11 (maandag t/m vrijdag, 08:30u - 17:00u)

Online een klacht indienen bij de gemeente Amstelveen

 

  • Gemeente Diemen

Telefoon: (020) - 31 44 888 (maandag t/m vrijdag, 08:30u - 16:30u)

Online een klacht indienen bij de gemeente Diemen

 

  • Gemeente Zaanstad

Telefoon: 14 075 (maandag t/m vrijdag, 08:30u - 17:00u)

Online een klacht indienen bij de gemeente Zaanstad

 

  • Gemeente Waterland

Telefoon: 0299 - 658 585 (Ma, di, do en vrij 09.00 - 12.30, Woensdag 08.00 - 16.00, Donderdagavond 18.00 - 20.00)

Online een klacht indienen bij de gemeente Waterland

 

  • Gemeente Landsmeer

Telefoon: (020) 4877 111 (maandag t/m vrijdag, 09:00u - 16:00u)

Online een klacht indienen bij de gemeente Landsmeer