Bijlage(n) toevoegenBijlage toevoegen
kies uit bibliotheek
verwerk gedropte files...

Ombudsman Metropool Amsterdam

Klacht indienen Klacht indienen

“Wanneer u niet tevreden bent met hoe de gemeente u of uw zaak heeft behandeld, kunt u een klacht indienen bij Ombudsman Metropool Amsterdam.”

Wat is Ombudsman Metropool Amsterdam?

Ombudsman Metropool Amsterdam is een tweedelijns klachtenregeling: u kunt bij ons terecht wanneer u een klacht hebt ingediend bij een gemeente die bij ons is aangesloten en u niet tevreden bent met hoe die klacht is afgehandeld. Elke hulpvraag behandelen wij met uiterste zorg en wij begrijpen dat gehoord worden een belangrijk onderdeel is van een oplossing vinden. Wij zijn onpartijdig, aan niemand ondergeschikt en onze hulp is altijd gratis.

Hoe werkt het?
In de meeste gevallen kunnen wij u het beste van dienst zijn als u eerst uw klacht bij de betreffende gemeente of dienst indient. Wij bekijken dan de reactie en bepalen aan de hand daarvan wat wij voor u kunnen betekenen. Duurt het echter te lang voordat u een reactie krijgt of bent u het niet eens met de reactie die u heeft gekregen? Dan kunt u direct bij ons een klacht indienen.

Vraag het ons
Twijfelt u of u een klacht kunt indienen? Hebt u hulp nodig bij het indienen van uw klacht? Neemt u dan even contact met ons op. Dan bekijken we samen hoe wij u het beste kunnen helpen.